De Digitale Markt
Adres: Strijkviertel 36-F
Postcode: De Meern, 3454 PM
Bank: NL96ABNA0876635168
Tel: 030 227 0665
KVK: 77964640
Email: info@dedigitalemarkt.nl
Zakelijk: zakelijk@dedigitalemarkt.nl
Algemeen
Hoe kan ik jullie bereiken?
Op dedigitalemarkt.nl kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via de live chat. Ook kunt u ons telefonisch bereiken via 030 227 0665 of een e-mail versturen naar info@dedigitalemarkt.nl. Onze medewerkers zijn u graag van dienst.
Hoe kan ik de aanbieder bereiken?
Iedere aanbieder heeft een e-mailadres en/of telefoonnummer bij zijn kraaminformatie staan, via deze informatie zijn zij graag bereid u te woord te staan.
Wie zijn jullie?
De digitale markt is een samenwerkingsverband van ondernemers. In eerste instantie ontstaan doordat veel ondernemers (met name de ambulante handel) door de huidige situatie zonder werk zijn komen te zitten. Zo moet u ons de komende tijd missen op jaarmarkten, beurzen en braderieën, terwijl u waarschijnlijk wel u vertrouwde artikelen en mooie aanbiedingen wilt kopen. Daarom hebben wij deze digitale markt ontwikkeld, zodat uw favoriete artikelen toch gewoon kunt aanschaffen.
Moet ik een account aanmaken?
Het is niet noodzakelijk voor het doen van een bestelling om een account aan te maken, als u uw bestelling wilt volgen met een Track & Trace code dan moet u wel een account aanmaken.
Hoe maak ik een account aan?
Rechts bovenin het scherm vindt u de mogelijkheid een account aan te maken, simpelweg door hier op te klikken en de gevraagde stappen te volgen.
Hoe lang geldt een aanbieding?
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt.
Waar kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht heeft over het aangeschafte product dan kunt contact opnemen met de aanbieder. Indien u een klacht heeft over de aanbieder dan kunt u contact met ons opnemen.
Bestellen
Hoe bestel ik een product/artikel?
U plaatst het gewenste artikel en het gewenste aantal in uw winkelmand, als u nog verder wilt winkelen dan doet u dit ook met andere artikelen. Recht bovenin ziet u uw winkelmand, als u hierop klikt dan ziet u de inhoud. Hier kunt u nog wijzigingen in aanbrengen. Als u klaar bent met winkelen dan klikt u op afrekenen en vervolgens bevestigen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Bij het doen van uw bestelling wordt de besteltijd aangegeven, dit is altijd binnen 48 uur (op werkdagen).
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling na het bevestigen niet meer annuleren, wel kunt u het artikel bij ontvangst retourneren. De voorwaarden voor retourneren verschillen per aanbieder.
Betalingen
Is betalen via dedigitalemarkt.nl veilig?
Absoluut! Alle betalingen lopen via iDeal, Paypal, Mastercard of Visa, dit zijn beveiligde betaalomgevingen.
Zijn er extra kosten aan verbonden?
Er worden bij u geen extra kosten in rekening gebracht.